20 July 2009

Sambutan Meriah di Hari keluarga PAS dan sukaneka Pasti Mak Chili



H
ari Keluarga PAS Cawangan Mak Chili dan Sukaneka Pasti Adam disambut meriah pada 18 Julai yang lalu. Acara dimulakan dengan pertandingan mencari harta karun bermotorsikal pada hari sebelumnya, ceramah pada sebelah malam dan seterusnya sukaneka pada hari sabtu, 18 julai.

Sebanyak 18 acara disusun mengikut kesesuaian masa . Antaranya tarik upih, susun tin, motorsikal dan basikal lambat, baling telur, kupas kulit epal terpanjang, sibuta dan pasangan, tarik tali dan yang paling diminati iaitu paintball target. Jamuan gulai kawah disediakan untuk semua tetamu dan masyarakat setempat . Majlis penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh Timbalan Yang Dipertua PAS Kemaman , Ustaz Alias Hamid dan majlis berakhir pada pukul enam petang.
Ahli Jawatankuasa PAS cawangan Mak Chili dan Ahli Jawatankuasa Pasti Adam serta warga kampung Mak Chili mengucapkan jutaan terimakasih yang tidak terhingga kepada semua pihak yang telah memberi sumbangan samada moral,tenaga mahu pun wang ringgit demi menjayakan program ini

No comments:

Post a Comment