04 January 2009

SESSI PERSEKOLAHAN BERMULA



4hb Januari 2009,
Sessi persekolahan bermula. Majoriti ibu dan bapa mengambil cuti tahunan untuk menghantar anak mereka ke Pasti Adam Mak Chili . Sesetengah ibu bapa mengambil masa yang panjang untuk 'negotiate' dengan anak-anak untuk ditinggalkan dengan cara yang tersendiri. Ibu pula terpaksa 'belajar' seketika waktu untuk mengurangkan rasa kehilangan jika ditinggalkan secara mengejut .


Ini adalah sebahagian sedutan suasana pendaftaran hari pertama di Pasti Adam Mak Chili . Guru-guru Pasti Adam Mak Chili yang berpengalaman dapat mengatasi masalah ini dengan sistem dan latihan yang telah mereka ikuti .

Pada tahun 2009 ini Pasti Adam Mak Chili telah menerima murid seramai 325 orang ( sehingga ke hari ini ) , kelas Nursery seramai 90 orang dan juga menerima pelajar kelas KAFA petang seramai 60 orang . Seramai 16 orang guru termasuk pembantu ditugaskan untuk menjalankan kelas yang telah di atur .

Pihak Jawatankuasa Pasti Adam Mak Chili dan guru-guru mengucapkan berbanyak terima kasih di atas sokongan masyarakat bagi menjayakan Pasti Adam Mak Chili dan akan berusaha untuk terus memperbaiki segala kelemahan yang ada .


Dilulus terbit : Info Pasti

No comments:

Post a Comment